reparaties

Klik op de knop hieronder om een nieuw reparatieverzoek te melden. Bijvoorbeeld een klemmende deur of lekkage. Via het menu geeft u aan wat het probleem is en plant u een afspraak in met een vakman.

 Nieuw reparatieverzoek indienen

Ik wil de voortgang van mijn verzoek volgen

Log hier in om de voortgang van uw reparatieverzoek te bekijken. U ziet de voortgang per verzoek.

 Inloggen

Wilt u uw afspraak verzetten?

Komt de afspraak met de vakman toch niet uit? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

Kleine reparaties? Sluit een serviceabonnement af!

Voor kleine reparaties en klussen, zoals een lekkende kraan of losse scharnieren, kunt u een serviceabonnement afsluiten. Een serviceabonnement kost € 5,65 per maand. Meer over het serviceabonnement

Belangrijke telefoonnummers

Voor veel storingen of schade kunt u zelf direct contact opnemen met de reparateur. Vult u de onderstaande velden in en u ziet welke bedijven u zelf kunt bellen. Is er sprake van levensgevaar? Bel dan direct 112.

Klachten

We nemen elke klacht serieus. Om een klacht op te lossen is het belangrijk dat alle informatie ons op de juiste manier bereikt. Meld uw klacht daarom rechtstreeks bij Havensteder en niet via online platforms. Komen we er samen niet uit?