Contact met Havensteder

Heeft u een vraag of hulp nodig? Wij staan voor u klaar. U kiest zelf hoe contact met ons opneemt.

Reparatieverzoek

Is er iets stuk in de woning? Geef dit dan zo snel mogelijk aan ons door.
Eén reparatie doorgeven.

Verder kunt u hier makkelijk en snel:



Het telefoonnummer van Havensteder

Onze Klant & Service medewerkers zijn bereikbaar op telefoonnummer 010 - 890 25 25. U kunt ons bellen op maandag tot en met vrijdag tussen 08.30 en 15.00 uur. Voor spoedmeldingen zijn we 24 uur per dag te bereiken.


Onze social media kanalen

Via WhatsApp zijn we nu niet bereikbaar. We hebben helaas te weinig medewerkers op dit moment. Onze medewerkers hebben we hard nodig voor het aannemen van de telefoon en het beantwoorden van de contactformulieren.

Wijkkantoren en balieafspraken

Onze wijkkantoren zijn open op afspraak. Wilt u op kantoor komen om bijvoorbeeld iets persoonlijks met een medewerker te bespreken? Dat kan, maak hiervoor dan eerst telefonisch een afspraak. Zonder afspraak kunnen we u niet helpen.


De wijkkantoren voor de huurders uit dat gebied:

Hoofdkantoor - Deelgebied Rotterdam Oost, Noord en West
Scheepmakerspassage 1
3011VH Rotterdam
Routebeschrijving openbaar vervoer en auto.

Rondom het kantoor aan de Scheepmakerspassage kunt u betaald parkeren. Er zijn parkeerplekken op straat en er is een parkeergarage op de kop van het gebouw: Wijnbrugstraat 22.

Wijkkantoor Fluiterlaan - Deelgebied Capelle aan den IJssel
Fluiterlaan 399
2903 HN Capelle aan den IJssel

Wijkkantoor Pythagorasweg - Deelgebied Rotterdam Zuid
Pythagorasweg 27
3076 AJ Rotterdam


Wilt u iets per post sturen?
Dit kunt u sturen naar Postbus 1612, 3000 BP in Rotterdam of verstuur het digitaal via het contactformulier.