Contact met Havensteder
Heeft u een vraag of hulp nodig? Wij staan voor u klaar. U kiest zelf hoe contact met ons opneemt.
Reparatieverzoek
Is er iets stuk in de woning? Geef dit dan zo snel mogelijk aan ons door.Eén reparatie doorgeven.
Verder kunt u hier makkelijk en snel:
- Een bericht versturen via het contactformulier. U ontvangt binnen 5 werkdagen een reactie.
- Een klacht of tip doorgeven
- De huur opzeggen
- Online de huur betalen
Het telefoonnummer van Havensteder
Onze Klant & Service medewerkers zijn bereikbaar op telefoonnummer 010 - 890 25 25. U kunt ons bellen op maandag tot en met vrijdag tussen 08.30 en 15.00 uur. Voor spoedmeldingen zijn we 24 uur per dag te bereiken.
Onze social media kanalen
Wijkkantoren en balieafspraken
Onze wijkkantoren zijn open op afspraak. Wilt u op kantoor komen om bijvoorbeeld iets persoonlijks met een medewerker te bespreken? Dat kan, maak hiervoor dan eerst telefonisch een afspraak. Zonder afspraak kunnen we u niet helpen.
De wijkkantoren voor de huurders uit dat gebied:
Hoofdkantoor - Deelgebied Rotterdam Oost, Noord en West
Scheepmakerspassage 1
3011VH Rotterdam
Routebeschrijving openbaar vervoer en auto.
Rondom het kantoor aan de Scheepmakerspassage kunt u betaald parkeren. Er zijn parkeerplekken op straat en er is een parkeergarage op de kop van het gebouw: Wijnbrugstraat 22.
Wijkkantoor Fluiterlaan - Deelgebied Capelle aan den IJssel
Fluiterlaan 399
2903 HN Capelle aan den IJssel
Wijkkantoor Pythagorasweg - Deelgebied Rotterdam Zuid
Pythagorasweg 27
3076 AJ Rotterdam
Wilt u iets per post sturen?
Dit kunt u sturen naar Postbus 1612, 3000 BP in Rotterdam of verstuur het digitaal via het contactformulier.