Reparatie doorgeven

Is iets kapot in of aan uw huis en moeten wij dit repareren? Laat het ons weten. We bespreken samen met u wanneer we langskomen. Klik op de knop 'Nu doorgeven' om uw reparatie door te geven.

Nu doorgeven

Let op

Heeft u meer dan één reparatie? Bel ons dan op 010 890 25 25.

Service-abonnement

Kleine reparaties moet u zelf doen. Bijvoorbeeld een lekkende kraan repareren, een trapleuning vastzetten of scharnieren vastschroeven. Lukt dit niet? Havensteder kan dit voor u doen. Hiervoor kunt u een service-abonnement afsluiten.

Meer informatie

Spoedreparatie

Voor een spoedreparatie belt u op 010 890 25 25. Wij zorgen er dan voor dat de monteur dezelfde dag nog bij u langskomt.

Wat is spoed?

  • U heeft een gaslek in uw huis.

  • Uw plafond komt naar beneden.

  • U heeft een ernstige lekkage (stromend water) in uw huis.

  • Er is lekkage in de meterkast of bij een elektrapunt.

  • U kunt uw huis of uw woongebouw niet in of uit (buitensluiting of insluiting).

  • De deur van uw huis sluit niet.

  • Uw raam of balkondeur sluit niet en er is sprake van inbraakgevaar.

  • Er is een stroomstoring in uw hele huis of in uw keuken.

  • Er is geen verlichting in het hele woongebouw, de galerij of andere algemene ruimten (als alle verlichting niet werkt, is er een stroomstoring).

  • Er is een gevaarlijke situatie, bijvoorbeeld loszittende stenen in de gevel, een loszittende balustrade of een gat in de bestrating voor de toegangsdeur.

Tip

Twijfelt u of uw reparatie spoed heeft? Bel op 010 890 25 25 om te overleggen.

Afspraak afzeggen of verplaatsen?

Wilt u uw afspraak verplaatsen of afzeggen? Geef dit altijd aan ons door.
Bel ons op 010 890 25 25.

Contact