Reparatie doorgeven
Is iets kapot in of aan uw huis en moeten wij dit repareren? Laat het ons weten. We bespreken samen met u wanneer we langskomen. Klik op de knop 'Nu doorgeven' om uw reparatie door te geven.
Let op
Heeft u meer dan één reparatie? Bel ons dan op 010 890 25 25.
Service-abonnement
Kleine reparaties moet u zelf doen. Bijvoorbeeld een lekkende kraan repareren, een trapleuning vastzetten of scharnieren vastschroeven. Lukt dit niet? Havensteder kan dit voor u doen. Hiervoor kunt u een service-abonnement afsluiten.
Spoedreparatie
Voor een spoedreparatie belt u op 010 890 25 25. Wij zorgen er dan voor dat de monteur dezelfde dag nog bij u langskomt.
Wat is spoed?
U heeft een gaslek in uw huis.
Uw plafond komt naar beneden.
U heeft een ernstige lekkage (stromend water) in uw huis.
Er is lekkage in de meterkast of bij een elektrapunt.
U kunt uw huis of uw woongebouw niet in of uit (buitensluiting of insluiting).
De deur van uw huis sluit niet.
Uw raam of balkondeur sluit niet en er is sprake van inbraakgevaar.
Er is een stroomstoring in uw hele huis of in uw keuken.
Er is geen verlichting in het hele woongebouw, de galerij of andere algemene ruimten (als alle verlichting niet werkt, is er een stroomstoring).
Er is een gevaarlijke situatie, bijvoorbeeld loszittende stenen in de gevel, een loszittende balustrade of een gat in de bestrating voor de toegangsdeur.
Tip
Twijfelt u of uw reparatie spoed heeft? Bel op 010 890 25 25 om te overleggen.
Afspraak afzeggen of verplaatsen?
Wilt u uw afspraak verplaatsen of afzeggen? Geef dit altijd aan ons door.
Bel ons op 010 890 25 25.